بابایی آرشینبابایی آرشین، تا این لحظه: 42 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مامانی آرشینمامانی آرشین، تا این لحظه: 42 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
آغاز عشقآغاز عشق، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

عشق یک زندگی

عزیز مامان من و علی جون هر دومون دهه 60 هستیم

13/0/9 14:50
نویسنده : زهره
463 بازدید
اشتراک گذاری
دلم میخواست این جا عکس های از خاطرات کودکیم را بزارم که بدونی من وعلی جون بادیدن این عکس ها تنها لبخندی روی لبامون نقش می بنده با دین عکس ها انگار می رم توی یک دنیا دیگه دنیای کودکیای

این ها بازی های که با وسیله ای به اسم آتاری بازی میکردیم

    

 


دلم میخواست این جا عکس های از خاطرات کودکیم را بزارم که بدونی من وعلی جون بادیدن این عکس ها تنها لبخندی روی لبامون نقش می بنده با دین عکس ها انگار می رم توی یک دنیا دیگه دنیای کودکیای

این ها بازی های که با وسیله ای به اسم آتاری بازی میکردیم

    

عاشق این بازی هابودم

    

کارتن های مورد علاقه ام

   

دوقلو های افسانه ای همیشه میگم اگه خدا بهم دوقلو داد بهشون میگم دوقلو های افسانه ای

   

   

خوراکی های خوشمزه مون

     

از این بستی ها هم تو خونه درست میکردیم

   

خاطرات مدرسه یادم اگر از این دفتر های غیر فانتیزی می گرفتیم کارت صد آفرین بهمون می دادند

                

کتاب ها ی مدرسه و کار در خانه که بهش میگفتیم مشق شب

                    

نمی دونم چرا نیمکت های مدرسه بیشتر این شکلی بود

عزیز مامان این عکس ها گوشه ای از خاطرات بچه گیم هست.

عزیزم دلم میخواهد تو بیای دوباره باهم کودکی کنیم.

عزیزکم  بهت قول میدهم  و تمام تلاشم را میکنم تا بتونم  برای شما هم دوران کودکی و نوجوانی خوبی را رقم  بزنممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)